Medzinárodný  mládežnícky florbalový turnaj pod záštitou primátora mesta Stupava

( 25.-28.9.2013 )

 

PARTNERI A SPONZORI TURNAJA:

 


 


 

                                            

 


       

                                                               

                                                                  STUPAVA FLORBAL CUP

 


 

 

 

 

Organizačný výbor :

 

Mgr. Jaroslav Fišer – riaditeľ turnaja

Milan Maxian

Vlastimil Balog

+

 organizátori turnaja a turnajová služba v hale a v škole

 

 

 

 

Ahojte  florbalisti !

 

Rok utiekol ako voda a my sa  opäť  stretávame na najväčšom mládežníckom  florbalovom  turnaji na Slovensku v meste Stupava. Jubilejný 10..ročník medzinárodného  florbalového turnaja STUPAVA FLORBAL CUP 2013 práve začína ! Do záhoráckeho mesta kapusty  (zelá ) Stupavy sa chystajú predviesť svoje športové výkony družstvá  zo  Slovenska, Česka, Maďarska a Polska.  Počet zúčastnených družstiev nás opäť potešil –  39 družstiev v piatich vekových kategóriach chlapcov a dievčat. Ďakujeme !!!   Dúfame, že sa znova dostanete do dejiska výbuchu športových výkonov, tlakovej vlny emócií ako i veľkého množstva zážitkov a kamarátstva. Prosíme Vás o pozorné prečítanie si propozícií, pokynov a ich dodržiavanie. Dúfame, že poháre určené pre víťazov 5 vekových kategórií zdvihnú nad hlavu tí najlepší. Vyhrajú však všetci, ktorí budú súperiť a bojovať vždy fér, budú mať radosť z hry a dobrý pocit z celého turnaja.

 

Organizačný tím
STUPAVA FLORBAL CUP

 

 

TERMÍN :

  • 25.-28.september 2013 streda – štvrtok – piatok  - sobota

 

MIESTO :

  • Mestská športová hala v Stupave - WILISPORT, Parkhotel, Nová ul. 64,
  • Školská športová hala , Základná škola kpt. J. Nálepku, Stupava, Školská ul. 2

 

PLATBY:

  • štartovné – 100 € za družstvo - treba zaplatiť pri registrácii v hale ( družstvá, ktoré ešte neuhradili štartovné po dohode na účet )
  • turnajový identifikačný náramok – 5 € Sk za každého účastníka turnaja treba zaplatiť pri registrácii v hale
  • ubytovanie v škole – 2,50 € Sk za každého účastníka turnaja na noc, vedúci a tréner družstva neplatia, (celkom 2,50 x 3 = 7,50 €  na osobu)- platí sa priamo pri registrácii v hale
  • stravovanie v škole – 9 € Sk plná penzia na deň (raňajky, obed, večera) za každého účastníka turnaja (celkom 9 x 3 =27 € za osobu) - platí sa priamo pri registrácii v hale
  • kaucia za triedu v škole – 50 € za družstvo, kaucia je vratná pri dodržaní stanovených podmienok, platí sa turnajovej službe priamo pri registrácii v hale
  • ostatné poplatky ubytovania zabezpečené mimo školy si platia družstvá samostatne

 

 

 

 

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV:

Registrácia prebehne v stredu 25.9.2013  od 11:00  do 20.00 v Školskej športovej hale ( na ZŠ v Stupave )  Vedúci družstva je povinný urobiť konečnú registráciu družstva v hale najneskôr 20 minút pred prvým zápasom družstva.. Súčasne mu budú poskytnuté všetky informácie k turnaju. Pri registrácii prebehne konečné vyúčtovanie poplatkov ( strava, ubytovanie, kaucia, identifikačné náramky, štartovné ). Pri registrácii vedúci družstva predloží vyplnenú súpisku družstva a zároveň prebehne kontrola súpisky, totožnosti a veku hráčov. Každý hráč(ka) musí mať pripravený ku kontrole registračný preukaz príslušného zväzu alebo  iný doklad s fotografiou, ktorý potvrdzuje vek hráča napr. cestovný pas, registračku,  električenku. V opačnom prípade nebude hráč pripustený na turnaj !!! Registrácia  je povinná pre všetky zúčastnené družstvá !

 

 

TURNAJOVÝ IDENTIFIKAČNÝ NÁRAMOK:

Každý účastník turnaja dostane pri registrácii a po kontrole súpisky družstva identifikačný náramok,  ktorý musí byť riadne upevnený na zápästí po celú dobu turnaja, účastník je povinný sa ním preukazovať. Turnajový identifikačný náramok je súčasťou a potrebou na medzinárodných turnajoch a oprávňuje držiteľa k množstvu výhod počas turnaja, poskytuje určité zľavy a možnosti určitých služieb zdarma. ID náramok bude súčasne plniť funkciu evidencie, kontroly, zabezpečenia účastníkov v škole, hale, meste počas celého turnaja.

Na zápas nemôže nastúpiť žiadny hráč bez turnajového ID náramku! Ak rozhodca zistí štart hráča bez ID náramku počas zápasu, nasleduje kontumácia v neprospech previnilého družstva!

Turnajový náramok oprávňuje držiteľa:

  • k vstupom do hál, priestorov rozcvičenia, šatní a spŕch
  • k vstupom do školy  a iných ubytovacích zariadení pre ubytované družstvá
  • k odberu jedla v školskej jedálni (družstvá, ktoré majú zaplatenú stravu)
  • k vstupu vedúcich družstiev na slávnostnú recepciu, privítanie primátorom mesta
  • k zľavám na tovar v školskom bufete
  • k zľavám pri vstupe do múzea Ferdiša Kostku – svetového keramikára
  • k zľavám na občerstvenie a nápoje, zmrzliny v cukrárni Kvartet na Hlavnej ulici
  • k zľavám na pizzu a nápoje v HAKI KEBAP na Marcheggskej ul.i
  • k zľavám dovozu pizze priamo do športovej haly
  • k zľavám na vybraný tovar HAKI KEBAP na Marcheggskej  ul.
  • k zľavám na jedlá z denného menu  v reštaurácii a kaviarni Albert na Hlavnej ulici  
  • k 20% zľavám na turnajové tričká
  • k 20% zľavám na nákup tovaru v predajných florbalových stánkoch v športovej hale
  • k zľavám na tovar v športovej predajni MiMa sport, Hviezdoslavova ul.
  • k zľavám na výber jedál z denného menu v hoteli Parkhotel – dejisku turnaja
  • k bezplatnému využívaniu dopravy Slovak Lines počas celého turnaja na trase Stupava (základná škola) – Stupava (štadión) a späť
  • k bezplatnému využívaniu kyvadlovej turnajovej dopravy v čase obedov a večerí
  • k bezplatnému vstupu do počítačovej miestnosti s internetom v škole (pri dodržaní stanovených zásad)
  • k zľavám pri ubytovaní v škole (platba len 2,50 € Sk/noc za hráča + 2 dospelí zdarma)

 

 

 

 

CENY:

Prvé tri družstvá v každej kategórii poháre a medaily (max 20 pre družstvo), všetky družstvá diplomy,  ocenenie najlepší brankár, najlepší hráč a najlepší strelec vo všetkých  kategóriách, ceny pre víťazov individuálnych súťaží.

Pre kategóriu s najväčším počtom prihlásených družstiev ( min. však 12 ) bude pripravený šek na finančný bonus za jednotlivé miesta:

  • za 1.miesto – finančný bonus vo výške 200 €  
  • za 2.miesto – finančný bonus vo výške 100 €  
  • za 3.miesto – finančný bonus vo výške   50 €  

 

Víťaz chlapčenskej kategórie B14 naviac získava  na jeden rok právo vlastniť putovný pohár STUPAVA FLORBAL CUP, ktorý venoval turnaju generálny partner ( za rok 2012 si pohár odniesol klub  PSKC Okříšky )

 

MIESTO TURNAJA A DOPRAVA:

Mestská športová hala WILISPORT  v Stupave - Parkhotel (zo Stupavy smerom na Borinku, vedľa futbalového štadióna)


ŠKOLA – školská športová hala, Základná škola - pri cestovaní z Bratislavy autobusy smerom na Malacky, Borinku, Rohožník, Suchohrad - zastávka pri základnej škole.

Doprava z Bratislavy do Stupavy

Železničná stanica Bratislava:

  • Asi 200 m (smerom dole) od Hlavnej železničnej stanice Bratislava je zastávka MHD (SAV). Nastúpiť na autobus č.21 alebo č.63 smer Patrónka. Z autobusu č.21 vystúpiť na prvej zastávke (Patrónka) a z autobusu č.63 vystúpiť na druhej zastávke (Patrónka), kde je zastávka Slovak Lines smer Stupava. Autobus z Patrónky do Stupavy chodí cca každých 30 min. Najlepšie použiť autobus Bratislava - Borinka, ktorý má zastávku v Stupave priamo pred základnou školou, a potom aj pred Športovou halou. Do Stupavy je možné použiť i autobusy smer Malacky, Rohožník a Suchohrad.

Autobusová stanica Mlynské Nivy:

  • Nastúpiť na autobus Slovak Lines smer Bratislava – Stupava, ktorý chodí cca každých 30 min. Najlepšie je použiť autobus Bratislava – Borinka, ktorý má zastávku v Stupave priamo pred Základnou školou a potom aj pred športovou halou. Do Stupavy je možné použiť i autobusy smer Malacky, Rohožník. Suchohrad. Smer Stupava je na nástupištiach s číslom 62 - 65.

Informácie o vlakových, autobusových a MHD spojoch môžete zíslkať na stránke: www.cp.sk a www.imhd.sk.

 

UBYTOVANIE V ŠKOLE:

Škola bude sprístupnená k ubytovaniu od stredy 25. septembra 2013 od 14.00 hod. a musí byť vyprataná v nedeľu do 10.00 hod. Pri príchode do školy je každé družstvo povinné nahlásiť presné počty ubytovaných a stravníkov, zaplatiť poplatky za stravu, ubytovanie a vratnú kauciu 50 €. Družstvu bude pridelená samostatná trieda, zapožičaný kľúč a záznam o stave pridelenej triedy s podpisom turnajovej služby a zodpovednej osoby za družstvo (osoba staršia ako 18 rokov).

Družstvá ubytované v škole (triedach) musia mať vlastné karimatky resp. nafukovačky, spacáky a pod. Všetky dotazy ohľadom ubytovania zodpovie nepretržitá turnajová služba v škole.

Vzhľadom na neskorší záver turnaja – sobota cca 20.00, môžu zúčastnené finálové družstvá prenocovať v škole zo soboty na nedeľu bezplatne!

V škole treba dodržiavať tieto zásady:

  • Vo všetkých priestoroch školy ako i v areáli školy platí zákaz fajčenia!
  • Do priestorov školy je zakázané nosiť a požívať alkohol!
  • V priestoroch školy, na chodbách, v triedach sú zakázané všetky loptové hry!
  • Treba dodržiavať v celom objekte čistotu, poriadok!
  • Neničiť zariadenia školy a tried!
  • Mladí účastníci nesmú zostať bez dozoru!
  • Po 22 hodine treba dodržiavať nočný kľud! Účastníci sa nesmú zdržiavať mimo budovy školy! Zhasnúť svetlá!
  • Pri odchode zamknúť triedu a zatvoriť okná, cenné veci treba nosiť neustále zo sebou! Organizátori neručia za ich stratu!
  • Dbajte na pokyny zamestnancov a usporiadateľskej služby!

 

Pri nedodržaní niektorých z týchto zásad ako i pri porušení turnajového poriadku si organizátori turnaja vyhradzujú právo disciplinárnych trestov:

  1. stupeň - upozornenie vedúceho družstva na porušovanie turnajového poriadku
  2. stupeň - pri opakovaní pokuta hradená z kaucie družstva resp. jej nevrátenie
  3. stupeň - vylúčenie družstva z ubytovania bez nároku náhrady a s povinnosťou uhradiť všetky vzniknuté škody
  4. stupeň - vylúčenie družstva z turnaja bez nároku náhrady a s povinnosťou uhradiť všetky vzniknuté škody
  5. stupeň - oznámenie a riešenie situácie prostredníctvom  polície

Škola sa zamyká o 22.00. Vo výnimočných prípadoch neskoršieho návratu sa treba vopred dohodnúť s turnajovou službou alebo školníkom. Akékoľvek problémy treba riešiť s nepretržitou turnajovou službou. Turnajová služba však nebude plniť funkciu pedagogického dozoru žiakov (hráčov). To je povinnosťou vedúceho družstva resp. zodpovednej osoby za družstvo!

Kaucia 50 € bude vrátená družstvu pri odchode a po skontrolovaní príslušnej triedy a odovzdaní kľúča od triedy. Čistotu a poriadok treba dodržiavať i v umyvárkach, sprchách, vzniknuté závady treba nahlásiť turnajovej službe. Vzhľadom k obmedzenému počtu sociálnych zariadení a spŕch v škole, je doporučené využiť tieto zariadenia priamo v hale po zápase.

Pri stolíku turnajovej služby budú napísané všetky potrebné telefonické kontakty (polícia, záchranná služba a pod.), škola je chránená kamerovým systémom a v okolí školy bude hliadkovať mestská polícia ako i pracovník SBS. Odkaz riaditeľa školy :  Správajte sa v škole tak, aby ste sem mohli prísť vy aj vaši nasledovníci i  o rok !!!.

 

UBYTOVANIE MIMO ŠKOLY:

Ubytovanie mimo školy si družstvá zabezpečujú, vybavujú a platia samostatne ! V ubytovacích zariadeniach mimo školy  treba nevyhnutne dodržiavať rovnaké zásady ako pri ubytovaní v škole.

 

 

Slávnostné otvorenie turnaja a recepcia :

Fanfáry k slávnostnému otvoreniu 10. ročníka STUPAVA FLORBAL CUP  zaznejú vo štvrtok 26.9.2013 o 17:00 v Mestskej športovej hale WILISPORT. Po skončení slávnostnéhp otvorenia sú všetci vedúci družstiev, tréneri, rozhodcovia,  hostia, organizátori, turnajová služba srdečne pozvaní   na turnajovú recepciu, ktorá sa bude konať v priestoroch Parkhotela ( vedľa športovej haly WILISPORT ).

 

 

STRAVOVANIE V ŠKOLE:

Pri registrácii je vedúci povinný nahlásiť presné počty stravníkov a uhradiť príslušnú sumu za stravovanie. Družstvám budú pridelené stravovacie kartičky, ktoré ich budú oprávňovať spolu s turnajovým ID náramkom k odberu stravy v školskej jedálni. Stravovanie v škole začína v stredu  večerou a končí v sobotu  obedom. (ak nebolo dohodnuté a zaplatené vopred inak). Cena za stravovanie v školskej jedálni počas celého turnaja je 27 € na účastníka. (3x 9€ denne plná penzia).

Rozpis stravovania:

  • streda - večera                                             raňajky   2,00 €
  • štvrtok - raňajky, obed, večera                       obed       4,00 €
  • piatok - raňajky, obed, večera                        večera    3,00 €
  • sobota - raňajky, obed

V cene sú zahrnuté okrem stravy všetky ostatné stravné poplatky a náklady školskej jedálne.

Počty stravníkov v školskej jedálni ako i presné počty stravných položiek bolo treba  nahlásiť do 21.9.2013. Ak tak družstvá neurobili, organizátori nezodpovedajú za možné problémy vzniknuté ohľadom stravy!  Za záväzné budú považované počty stravníkov podľa vyplneného registračného formulára.

Výdaje stravy:

  • raňajky:  06.00 hod. -    08.30 hod.
  • obed:      11.30 hod. -   14.30 hod.
  • večera:   18.00 hod. -    20.30 hod.  

Ak by podľa rozpisu turnaja družstvo objektívne nestíhalo výdaj stravy, treba sa vopred dohodnúť s turnajovou službou v škole alebo kuchárom a požiadať o neskorší výdaj alebo odloženie stravy.

 

 

 

PRAVIDLÁ A HRACÍ SYSTÉM:

Turnaj sa hrá podľa platných medzinárodných pravidiel IFF.

Hrací čas stretnutí je 2 x 15 min resp. 2x 12 min  pre U11. hrubého času. Rozhodca má právo zastaviť čas z objektívnych dôvodov. Prestávka medzi polčasmi 2 minúty. Od play off stretnutí sa hrá 2x15 min resp. 2x 20min. hrubý čas ale posledné 2 minúty čistý čas, oddychový čas 1 min. prestávka 3 minuty. Finálové zápasy B16 a G16 sa hrajú 3x15 min hrubý čas, posledné 2 minúty čistý čas.

 

ZDRAVOTNÉ ZABEZPEČENIE:

Všetci účastníci turnaja štartujú na vlastné nebezpečenstvo. Pre prípad zranenia doporučujeme mať kartičku poistenca. V hale bude prítomná zdravotná služba pre prípad prvej pomoci a ošetrenia drobných poranení. V pracovných dňoch je k dispozícii zdravotné stredisko v Stupave, mimo ordinačných hodín a v sobotu pohotovostná služba v Bratislave (15 km) alebo súkromná pohotovostná služba v Stupave (v prípade závažnejších poranení).

 

STUPAVA CUP INFO:

Pri vchode do športovej haly WILISPORT a Školskej športovej haly  bude veľká informačná tabuľa, na ktorej budú vyznačené priebežné výsledky, aktuálne informácie, zmeny programu a pod. Organizátori si vyhradzujú právo zmeny v turnaji pri nepredvídaných okolnostiach a objektívnych príčinách.

Mestská športová hala - WILLISPORT, Školská športová hala

 Dôležité telefónne kontakty má k dispozícii turnajová služba v hale i škole.

 

VYHODNOTENIE POSTUPU:

Za víťazstvo v zápase sa pripisujú 2 body, remízu 1 bod, prehru 0 bodov. O poradí rozhoduje väčší počet bodov, vzájomný zápas, rozdiel skóre, počet strelených gólov, žreb. V prípade rovnosti bodov troch družstiev sa vytvorí minitabuľka. V prípade play off ak stretnutie skončí nerozhodne, nasledujú samostatné nájazdy- 3 - resp. 1 nájazd (náhla smrť). Pri nerozhodnom výsledku vo finálových zápasoch nasleduje 5 min. predĺženie až potom samostatné nájazdy

JURY TURNAJA A ROZHODCOVIA:

Rozhodovať budú rozhodcovia s licenciou zo SR a ČR.

JURY turnaja - Lubomír Klosík,  Vlastimil Balog,  Milan Maxián , Jaroslav Fišer,  Jiří Gurkovský

INTERNET

Internet bude k dispozícii v škole v dvoch počitačových učebniach a to vo štvrtok a piatok od 18:00 do 21:00. Vstup len na ID náramok a pri dodržaní pravidiel správania sa  na internete.

 

 

PROTESTY:

Prípadný protest musí byť podaný písomnou formou do 15 minút po skončení zápasu JURY turnaja. Poplatok za podanie protestu je 20 €. V prípade zamietnutia protestu poplatok prepadá. Rozhodnutie JURY je konečné. Preukázanie totožnosti hráčov súperovho družstva môže vyžiadať len kapitán družstva, a to do skončenia prvej časti hry. Vyžiadanie si preukázania totožnosti hráčov sa nepovažuje za podanie protestu.

 

SÚPISKA HRÁČOV:

Každé družstvo je povinné odovzdať konečnú  súpisku pri registrácii !

Zároveň prebehne jej kontrola. Podoba súpisky pri registrácii je konečná. V priebehu turnaja nie je možné robiť v súpiske žiadne zmeny ani doplniť iných hráčov! Na zápas môžu nastúpiť len hráči uvedení na súpiske podpísanej vedúcim (trénerom) družstva a splňujúci vekovú podmienku. Hráč, ktorý nespĺňa vekovú podmienku, nebude pripustený do turnaja. V prípade tzv. "čierneho štartu", bude zápas kontumovaný. Hráč, ktorý hrá v dvoch kategóriach napr. B14 aj B16, musí byť uvedený na oboch súpiskách.

 

ZÁPIS O STRETNUTÍ:

Zápisy o stretnutí dostane každé družstvo pri registrácii. ( v prípade nutnosti pri stolíku zapisovateľov a časomeračov ). Kapitán družstva je povinný dodať riadne vypísaný zápis k stretnutiu najneskôr 15 minút pred jeho začiatkom ku stolíku časomeračov. Po skončení stretnutia je kapitán každého družstva povinný skontrolovať zápis o stretnutí (prípadné pripomienky) a podpísať ho. Zápis musí podpísať aj rozhodca. Zápisy zostávajú pri stolíku časomeračov, budú sa elektronicky spracovávať.

 

ČAKACIA DOBA:

Čakacia doba je 5 minút. Potom nasleduje kontumácia 0:5 v neprospech oneskoreného družstva. Po dvoch kontumáciách bude družstvu uložená pokuta 40 €, po následnej ďalšej kontumácii bude družstvo vylúčené z turnaja.

Žiadame všetky družstvá a rozhodcov o maximálnu presnosť pri začiatkoch stretnutí!!!

 

ŠTART HRÁČA:

Každý hráč(ka) môže štartovať v rovnakej vekovej kategórii len za jedno družstvo. V kategórii chlapcov môžu hrať i dievčatá. V prípade potreby (protestu), na požiadanie rozhodcu je každý hráč povinný predložiť doklad určujúci jednoznačne jeho vek - občiansky preukaz, registračný preukaz príslušného zväzu, iný doklad s fotografiou. Hráči z mladšej vekovej kategórie môžu hrať za družstvo  v staršej vekovej kategórii toho istého klubu, musia byť však zapísaní na oboch súpiskách..

Pri zistení akýchkoľvek porušení ohľadom štartu hráča bude previnilému družstvu zápas kontumovaný.

 

 

KATEGÓRIE A VEKOVÉ VÝNIMKY:

Chlapci:

  • B16 - 1997 a mladší  
  • B14 – 1999 a mladší
  • B12 – 2001 a mladší

Dievčatá :

  • G16 - 1997 a mladšie

Mix :

  •  U11 – 2002 a mladší

 

Poznámka:

  • minimálny počet družstiev v danej kategórii je 6, ak sa neprihlási tento stanovený počet družstiev, kategória nebude otvorená resp. bude nahradená inou kategóriou, konečné rozhodnutie urobí riaditeľ turnaja
  • v žiadnej kategórii nie sú dovolené výnimky!

TRESTY A VYLÚČENIE HRÁČA:

  • tresty v hre - 2 minúty, 5 minút, 10 minút, DKZ, pri ČK 1 trest do konca stretnutia, ČK 2 stop na nasledujúci zápas, ČK 3 vylúčenie hráča z turnaja, vylúčenie družstva z turnaja
  • vylúčenie hráča z turnaja resp. kontumácia zápasu v prípade štartu hráča bez turnajového ID náramku
  • vylúčenie hráča z turnaja resp. kontumácia zápasu v prípade štartu hráča, ktorý nespĺňa vekovú hranicu
  • nevrátenie kaucie resp. odčítanie sumy pri porušení zásad ubytovania a stravovania v škole, vylúčenie hráča z turnaja pri porušení turnajového poriadku, vylúčenie družstva z turnaja pri porušení turnajového poriadku bez nároku vrátenia finančných prostriedkov

 

FARBY DRESOV:

Družstvá musia mať rovnaké dresy (tričká, rozlišovače) s číslami. V prípade zhodných dresov sa musí družstvo uvedené v rozpise ako hosťujúce prezliecť do sady dresov v inom farebnom prevedení, ak sa družstvá nedohodnú inak.

 

PREDZÁPASOVÁ PRÍPRAVA:

Rozcvičenie družstva je možné len v priestoroch mimo ihriska resp. na ihrisku pred zápasom, ak to čas dovoľuje. Treba nevyhnutne dodržať čas začiatku zápasu! Na hracie plochu a do priľahlých priestorov plochy môžu vstupovať len účastníci s turnajovým ID náramkom. Využiť ihrisko na rozcvičenie budú mať právo aktuálne hrajúce družstvá v nasledujúcom zápase.

 

 

 

ŠATNE:

Šatne v športových halách budú slúžiť z priestorových dôvodov len pre aktuálne hrajúce družstvá, po skončení stretnutia treba uvoľniť šatňu. Usporiadatelia nezodpovedajú za osobné veci účastníkov turnaja. Ku každej šatni sú k dispozícii sprchy.

 

POČET DRUŽSTIEV:

B16 ( 8 ), B14 ( 10 ), B12 ( 8 ), G16 ( 7 ), U11 ( 6 )

spolu 39  družstiev

 

SÚŤAŽ:

a) rýchlostná súťaž - beh s loptičkou okolo ihriska - súťaž pre hráčov

Každé družstvo môže prihlásiť do tejto súťaže len jedného hráča. Mená hráčov treba napísať na centrálnu nástenku v  športovej hale Wilisport  (pri vchode) do piatka 27.9.2013 do 12:00. Časy individuálnej súťaže sú v rozpise turnaja.

b)  individuálne súťaže ( radar, plachtai ) budú prebiehať v priestoroch haly Wilisport v piatok 27.9.2013 od 9:00 do 12:00  Zodpovedný organizátor na každom stanovisku súťaže zapíše ,,najlepšieho,, v danej kategórii. Víťazi individuálnych súťaží ( presnosť strely - plachta rýchlosť strely - radar ) budú vyhodnotení v športovej hale na svojich zápasoch.

 

 

 

TÍMOVÁ LOTÉRIA:

Tímová lotéria bude vyhodnotená počas prestávky finále G16. Lístky tímovej lotérie treba odovzdať do pripravenej nádoby v oboch športových halách do soboty do 14:00. Hlavná výhra: bezplatná účasť na nasledujúcom ročníku STUPAVA FLORBAL CUP (štartovné, ubytovanie, strava v škole a účastnícke pásiky).

Víťaz z roku 2012 – Orzys Jedynka Polska

 

 

 

KONTAKT:

Všetky dotazy zodpovie turnajová služba v halách alebo v škole. Kontaktné mobilné čísla na organizátorov budú vypísané na centrálnej nástenke v športových  halách a v škole.

 

 

 

 

HRACÍ SYSTÉM :

 

 

KategóriaB14

  • 2  skupiny A a B po 5 tímov, hrajú každý s každým
  • osemfinále sa hrá do kríža medzi skupinami vyraďovacím spôsobom
  • víťazi postupujú do štvrťfinále
  • družstvá na 1. a 2. miestach v skupine postupujú priamo do semifinále
  • víťazi štvrťfinále postupujú do semifinále
  • porazení zo semifinále hrajú o 3.miesto, víťazi semifinále hrajú o 1.miesto
  • každé družstvo odohrá min. 6, max 8 zápasov

 

 

Kategória G16, B16, B12

  • hrá sa v  každý s každým, 8 tímov
  • po základnej časti nasleduje play off 1-4 a 2-3 ako semifinále
  • porazení zo semifinále hrajú o 3.miesto a víťazi finále
  • každé družstvo odohrá min. 6 resp. 7 a max 9 zápasov

 

 

Kategória  U11:

  • hra  sa v skupine každý s každým
  • 1.a 2. tím v tabulke postupuje priamo do semifinále
  • štvrťfinále sa hrá do kríža 3-6, 4-5
  • víťazi  štvrťfinále postupujú do semifinále
  • porazení zo semifinále hrajú o 3.miesto, víťazi semifinále hrajú o 1.miesto
  • každé družstvo odohrá minimálne 6 a max 7 zápasov

 

 

 

 

INFORMAČNÉ CENTRUM  :
Mestská športová hala  - WILISPORT PARKHOTEL, Stupava

Školská športová hala, Školská 2, Stupava

Základná škola kpt. J.Nálepku, Školská 2, Stupava

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizátori turnaja Vám prajú veľa príjemných chvíľ a radostné zážitky na

STUPAVA  FLORBAL CUP 2013 !

POZNÁMKY :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STUPAVA  FLORBAL CUP                                                        25.-.28.september 2013 – STUPAVA